Wednesday, March 2, 2011

pening3!!!!

salam 1 malaysia,,,lame daa aku ta bukak blog..tade mase la na update slalu..skunk ni bnyk masalah yg datang kat aku..satu masalah selesai,dua masalah datang..huh!!!susah2,,tapi tape..redha je la..n maybe ni yg akan buad aku matang...bosan gak lame2 dok kat kampong nih!!!ngatkan blik kampong dapat la enjoy..rupenye ta!!!hmm..asyik la selesaikan masalah yg ta taw kesudahannye..naseb baik aku punye saman daa settle..fuhh!!!lege bai..6 saman je..ta banyk pon..korang rase bape harge sume saman uh???haa...renung2 kan lah..hahhaa..bsok khamis..3/4/2011..maybe bsok kot alik kl..2 pon law tade pape halangan la...na study ckit..mggu depan daa ade mid-term..pergh..pointer sem lepas daa la drop abis..sadiss aku dbuadnye...haa???brape pointer aku??ta yah taw la..malu na ckp..hehe...cukup2 makan je..so pas ni,,kene rajin ckit la..dapat dekan pon jadi lah..(ade ke lebih dasyat dari dekan??)haha...ermm..k lah kowng..ta taw nak bebel ape lagi..aku pon daa bosan daa nih..salam..daa..   :)

No comments:

Post a Comment